Hey Nammo's!

Veel leden klagen dat ze hun wachtwoorden zijn verloren door wat voor manier dan ook. Dit is helaas je eigen verantwoordelijkheid wat inhoudt dat de Staff hier niets kan en gaat doen. Schrijf je wachtwoord ergens op een papiertje, vergeet het niet en geef het nooit weg.

Op vragen over wachtwoorden zullen wij dus geen reactie meer geven, tenzij je ons alle informatie m.b.t. het account mailt, namelijk:
- het laatste wachtwoord;
- je IP-adres;
- je nieuwe account waar je momenteel op speelt;
- de naam van het oude account waar je het wachtwoord van kwijt bent;
- e-mailadres wat op het account staat ingeschreven.

Alleen als bovenstaande gegevens correct verstuurd worden, kunnen wij het account wachtwoord resetten.

Met vriendelijke groet,
Nammo Staff

Homepagina | Algemene Voorwaarden | Twitter | Regels | Bantijden | Contact
© Nammo Hotel 2009 - 2017 . All rights reserved - NammoHotel NL ©

one2xs